Borgerservice supportsystemer

Supportsystemer til borgerservice

✔ Modtag borgere direkte fra gaden

✔ Nem optagelse af biometri til pas og kørekort

✔ Integration med egne systemer herunder økonomi modul

Få smidiggjort kommunens processer og giv jeres
sagsbehandlere et stærkt værktøj

Vores udgangspunkt er altid holistisk.

Derfor har vi ikke kun tænkt på borgeren i vores løsninger men også på alle de backoffice funktioner og praktiske ting, der skal gøres i forbindelse med borgerserviceopgaver.

Det er der blevet en række tidsbesparende værktøjer ud af, der har til formål at støtte op omkring den gode borgeroplevelse og hjælpe sagsbehandlerne i en travl hverdag.

Borgerserviceklient

Supportsystemer til borgerservice der assisterer med kernen af kommunens opgaver

Med borgerserviceklienten får I hjælp til alt indenfor:

• Nyerhvervelse af pas
• Nyerhvervelse af kørekort samt ID og førerkort
• Andre borgerserviceopgaver

Nem at installere og kan for eksempel sættes op direkte ved skranken på en PC.

Herfra taler systemet sammen med vores andre systemer, og I kan derfor hjælpe borgeren i alle trin af bestillingsfasen.

Læs mere omkring Borgerserviceklienten

Administrationsmodul

Tag nemt kontrol over alle dele af borgerserviceopgaverne

Fra administrationsmodulet, er der ikke langt fra tanke til handling.

Tilpas nemt og hurtigt jeres rettighedsindstillinger, varer og priser samt opsætning af kalender.

Systemet giver nem kontakt til borgeren igennem SMS og e-mail inklusiv automatiseret bekræftelser og ”minde om møde” beskeder.

Bliv klogere igennem statistikmodulet, og skab rammerne for at kunne tage de rigtige beslutninger med afsæt i valid data.

Læs mere omkring Administrationsmodulet her

Økonomiintegration

Windows service på kommunens egne servere

Spar kostbar tid på standard tastearbejde, og gør sagsbehandlerens hverdag nemmere.

Én gang om dagen, hentes dagens økonomiske transaktioner, og overføres automatisk til kommunens egen systemer.

I har også mulighed for at integrere med jeres generelle varekatalog, og priser samt driftskonti opsættes uden besvær.

Alt data uploades automatisk i kommunens økonomisystemer, og i undgår derved tastefejl og fejlkonteringer.

Læs mere omkring Økonomiintegration her