Borgerserviceklient
Kernen i sagsbehandlernes arbejdsområder
Borgerserviceklienten kan nemt installeres på en PC ved skranken.
Herfra har medarbejderen adgang til en lang række funktioner såsom:
• Nyerhvervelser af pas og andre pasrelaterede opgaver
• Nyerhvervelser af kørekort m.m.
• Nyerhvervelser af ID kort og førekort
• Andre borgerserviceopgaver
Klienten kan ligeledes nemt installeres med egne eller backoffice PC´er.
Fuld integration med en lang række eksterne devices
En skrankeinstallation kan gøres simpel eller kompleks.
Ud over at understøtte de helt basale behov for en hurtig ekspedition, kan der ligeledes kobles en lang række efter funktioner til systemet.
Listen inkluderer blandt andet:
• Fotostation
• Fingeraftryksscanner
• Underskriftplade
• Dokument/fotoscanner
• Printer til dokumenter, foto, ID kort og bonprintere
• Betalingsautomater til blandet andet betalingskort og MobilePay
Sammenfletning med de vigtigste eksterne systemer
Borgerserviceklienten understøtter også integration med en lang række uundværlige systemer såsom:
• Politiets pas- og kørekort register
• Politiets gateway
• KMD P-data
• CPR service
• Verifone eller NETS´ betalingsnetværk
• MobilePay betalingsservice
Desuden er klienten integreret med blandt andet Selvbetjeningsløsningen, og medarbejderen kan derfor starte sagen op på ryggen af de informationer, borgeren allerede har klargjort hjemmefra.